Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku filologia polska oraz logopedą

Od kilkunastu lat pracuję jako terapeuta dzieci i młodzieży. Swoją wiedzę i doświadczenie wzbogacam licznymi kursami czy dodatkowymi studiami. Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu diagnozy i terapii pedagogicznej oraz oligofrenopedagogiki. Korzystałam ze szkoleń prowadzonych przez prof. Jagodę Cieszyńską oraz jej współpracowników i elementy metody krakowskiej wykorzystuję w swojej pracy.

Ukończyłam kursy prowadzone w instytucie dr. Svetlany Masgutovej: m.in. Integracja odruchów ustno-twarzowych, Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych, Terapia Taktylna. W zakresie anomalii ustno-twarzowych oraz zaburzeń ortodontycznych u dzieci korzystam ze szkoleń prof. Danuty Pluty-Wojciechowskiej. Pracuję z dziećmi o bardzo zróżnicowanych zaburzeniach: m.in. z wadami wymowy, z wadami rozwojowymi, jąkaniem, zespołami genetycznymi, z przetrwałymi odruchami, niewłaściwym napięciem ustno-twarzowym, nadmiernym ślinieniem i innymi.

W mojej pracy fascynuje mnie samo dziecko i jego potencjał. Wiem, że wnikliwą obserwacją dziecka, dobrze postawioną diagnozą, a następnie systematyczną pracą można wydobyć potencjał dziecka i pokazać mu świat, którego eksplorowania nie utrudnia zaburzenie. Cały czas się uczę i staram być na bieżąco z metodami pracy polecanymi na świecie. Zgłębiam literaturę i ciągle czegoś nowego uczę się o mózgu dziecka. Wiem, że ma on niezwykły potencjał i wiem, a tego nauczyli mnie moi pacjenci, że nie należy się w terapii poddawać, tylko poszukiwać.